Az elmúlt napokban több cikk is foglalkozott a magyarországra berepülő izraeli gépekkel, ma meg azt olvasom, a FIDESZ választ vár arra, miért épp a választások előtt érkeztek a gépek. Mintha Izrael nyomást akarna gyakorolni a magyar választókra, hogy a "helyes" irányba szavazzanak. 

Csak kacagni tudok a dolgon, szerintem Izraelt legalább annyira érdekli Magyarország, mint Uganda. (Lehet hogy kevésbé).

Persze nem vagyok járatos az izraeli politikában, de a lapok angol nyelvű változataiban  sajna egyelőre csak ezt tudom követni -az országunkról szóló híradások száma megközelíti a nullát, még a Magyar Gárdáról és a Jobbikról sem igazán hallani, nemhogy a közelgő, nagy jelentőségű magyar parlaemnti választásokról. 

Amikor megérkeztem, részt vettem egy beszélgetésen, ahol kaptam mindenféle szóróanyagot. Az egyiken a különböző országokban székelő Szochnut irodák voltak rajta., Nos, a dán rajta volt, a magyar nem, annak ellenére, hogy Dániában lehet 5-10000 zsidó, Magyarországon mondjuk 10-szer ennyi.  

Szignifikánsan több magyarról hallok - egyelőre kevesebbel találkoztam - mint az USA-ban, de az átlagember Magyarországról való tudása meglehetősen korlátozott. Így például a jiddissel is foglalkozó hébertanárunknak újdonság volt, hogy a magyarban vannak héber-jiddis jövevényszavak. 

Persze mindez csak álca... 

A bejegyzés trackback címe:

https://tengelytores.blog.hu/api/trackback/id/tr871854347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajoacs 2010.03.20. 21:56:17

jaja, mint anno a vizsla Jeruzsálemben :)
süti beállítások módosítása