2012.04.11. 22:10
Hogyan reagáltunk Baráth Zsolt beszédére?
Megpróbáltam átnézni Baráth Zsolt parlamenti beszédének médiarecepcióját. Összességében azt tapasztaltam, hogy alapvetően a beszédről és az arra érkező reakciókról szóló tudósítások jelennek meg, valamint olyan vélemények, amelyek nem érvelnek, csupán - különféle eszközökkel - antiszemitának minősítik Baráth Zsoltot és pártját. A minősítéssel magam sem vitatkoznék. Az érvek hiányának azonban véleményem szerint súlyos következményei lehetnek. A mai Magyarországon a reakciók alant bemutatott szerkezete nemhogy azt erősítené, hogy az antiszemitizmus elítélendő, a tolerancia, emberi jogi gondolkodás pedig követendő norma, hanem ennek ellenében is hathat.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Viktor, rúgjatok csak bele Magyarországba! 2012.04.13. 11:12:47
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nazarin 2012.04.12. 22:47:16
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2012.04.12. 23:13:18
Hogyan kellett volna érvelni?
mg007 2012.04.12. 23:15:59
- volt szemtanú (zsidó) aki elmondása szerint látta az esetet
Nos lehet, hogy a bíróságnak valamiért nem volt elég megalapozott a tényállás, hogy elítélje a vádlottakat, de attól még a legvalószínűbb hogy a helyi zsidók benne voltak a dologban.
Ha fogadni kéne, hogy kik ölték meg Sólymosi Esztert, akkor a zsidókra fogadnék, mert egyszerűen ez a legvalószínűbb.
Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2012.04.12. 23:17:56
Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.04.12. 23:19:55
Josef Virek 2012.04.12. 23:21:20
mg007 2012.04.12. 23:25:32
"Takarodj magyarok közül, nem vagy közénk való."
Én magyar vagyok, hát te?
mg007 2012.04.12. 23:30:19
A kis zsidó Sólymosi Ráhelt elküldik boltba a szülei, majd a református templomnál nyoma vész.
A református pap fia a kulcslyukon át látta, ahogy az apja és társai megölik a lányt.
Kivonul a rendőrség, nyomozás, stb. végül bíróság elé kerül az ügy.
Vajon mi lett volna ez esetben az ítélet?
Josef Virek 2012.04.12. 23:33:05
Magyarország a magyarok hazája, nem a hozzád hasonló jöttmenteké. Keresd meg honnan származol és fáradj haza. Ott van a te hazád, nem itt.
fd 2012.04.12. 23:34:45
Érted már a felfoghatatlant?
mg007 2012.04.12. 23:39:06
Ez örömteli. Remélem te egy igaz magyar vagy, és akkor tudod mi a valóság. Megosztanád velem és a többi jöttmenttel?
Mi a valóság, amit nem tudunk felfogni kedves Josef Virek?
balance 2012.04.12. 23:41:54
mg007 2012.04.12. 23:46:41
csodaszerva 2012.04.12. 23:56:46
csodaszerva 2012.04.13. 00:01:54
Ha abban az időben ez fordítva történik, és egy zsidó gyermek hal meg, abból nem lett volna perpatvar, sőt az akkor már egyre erősödő antiszemitizmus végett nem lett volna különösebb empátia irántuk.
Az antiszemitizmus okait pedig szintén ne a kurucinfóból kutasd, ha rám hallgatsz.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.04.13. 00:25:21
Eltűnt egy fiatal lány. Ennél nem sokkal több.
Valószínűleg bűncselekmény történt, de ez nem lett felderítve és bizonyítva.
Pedig kellett volna. Máshol is történtek felderítetlen esetek. Itt van például a hírhedt Hasfelmetsző Jack esete. Akkoriban az sem lett felderítve, de azóta is téma, és sokan próbáltál kideríteni ki is lehetett ő. Talán sikerrel.
Ellenben itt ez a magyar eset, amelyikben nem elképzelhetetlen, hogy a feltételezett bűncselekmény feltételezett tettese egy bizonyos olyan kisebbséghez tartozik akik ma Magyarországon hivatalosan nem is léteznek, népszámláláson nincsenek feltüntetve, akiket a Föld minden egyéb népével ellentétben nem szabad negatív összefüggésben említeni, mert akkor rögtön antiszemitának minősülne, aki megtenné.
Szerintem kevesen vitatnák, hogy az akár az akkori élete az esetnek, akár a mai utóélete kezelése az esetnek más lett volna, más lenne, ha fel sem merülhetne, hogy ehhez a bizonyos "kiválasztott" népcsoporthoz tartozó egyéneknek közük lehet az ügyhöz.
De nem kell feltételezett bűncselekmény sem, hogy hasonló legyen az elvárás.
Egyszerű statisztikai tény adat felemlítése is bőven elég az "antiszemitizmushoz".
Nem köztudott, mert ugye nem szabad említeni, hogy a magyarországi építőipari, ingatlanberuházó cégek körülbelül a fele izraeli érdekeltségű.
Nem bűncselekmény, nem tilos, de mégis olyasvalami, amiről nem illik beszélni.
Egyszerű tényadat, amivel semmi gond nem lenne, ha német, amerikai, orosz, francia, japán, akármilyen tulajdonosokról lenne szó.
De mivel izraeliekről ...
ennyi elég is az "antiszemitizmushoz".
Én sem tudom mi történt Tiszaeszláron, de abban biztos vagyok, hogy csak az a körülmény, hogy elképzelhető hogy ehhez a kisebbséghez tartozó egyéneknek közük lehetett az esethez már akkor is, és azóta is jelentős mértékben nehezítette, nehezíti az ügy felderítését.
---
Nem hiszem, hogy a Jobbik rosszul jönne ki az esetből. Eleve ott kezdődik, hogy a kutya sem tudna Baráth Zsolt felszólalásáról, ha utólag nem kürtölik világgá azok, akik.
Az pedig, hogy a Jobbik felvállal olyan témákat, amelyeket a többi párt inkább a szőnyeg alá seper mintha nem is léteznének sokak szemében inkább rokonszenvessé teszi őket.
---
A fő kérdés tehát a mai napig az, hogy mi történt Solymosi Eszterrel.
Tessék oknyomozni, kideríteni, van döglött akták ügyosztály, történészek, jogászok, nyomozók!
Vajon miért is nem derítették fel az ügyet sem akkor, sem azóta?
Érdekes, az angoloknál sohasem nyugodtak bele, hogy ha nem sikerült elkapni Hasfelmetsző Jacket, akkor már nem is érdekes, hogy ki volt és mi történt.
Furcsa, hogy létezhet egy ilyen érinthetetlen, említhetetlen nép, s nem biztos, hogy jól van ez így.
mg007 2012.04.13. 00:27:13
zum trucc 2012.04.13. 00:30:19
Tojglitojas 2012.04.13. 00:34:44
Ember ez igazi szélsőjobbos szöveg, Szlovákia a szlovákoké, Románia a románoké, nem a jöttmenteké, stb. De szerintem a Jobbik is kampányolt hasonlóval.
>"Nem, te nem vagy magyar. Te csak egy magyarul beszélő senki vagy."
Ez is szép mondat, lazán kétsége vonod a másik származását, identitását. Ilyen is főleg a kuruc.info-n olvasható.
Az a helyzet Jozef, te egy igazi, virtigli náci vagy. Náci a gondolkodásod és a beszéded, nem szívesen adnék fegyvert a kezedbe.
Ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy a zsidókat utálod, a jobbikosokat, a fidesznyikokat, a szocikat vagy bárkit, akinek más a véleménye, mint a tiéd.
Remek koncentrációs táborőr lennél ahová mondjuk jobbikosakat zárnak...
mg007 2012.04.13. 00:44:01
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.04.13. 00:55:22
Az a cikk elég gyenge.
"De vajon mi ösztönözhette a jobbikos képviselőt arra, hogy éppen az ünnep előtti héten alázza porig a százszor-ezerszer megcáfolt vérvád felemlegetésével a holokauszt által csaknem kiirtott, kifosztott magyar zsidóságnak az országban maradt töredékét? Nem tudom a választ.
De foglaljuk össze röviden az ürügyet, azt, mi is történt százharminc évvel ezelőtt.
1882. április elsején eltűnt"
A cikkírónak is feltűnt a 130 éves évforduló mégsem érti az időpontválasztást. Ez vagy súlyos szellemi visszamaradottságra utal, vagy szándékos értetlenkedésre.
"Úgy tűnt, győzedelmeskedett az igazság."
Nem tűnt úgy. Az ügy máig sincsen felderítve így sajnos nem győzedelmeskedhetett az igazság.
Ahhoz előbb tudni kellene, hogy mi az igazság, de mivel a korabeli bíróság sem tudta, így elégséges bizonyítékok hiányában felmentő ítéletet hozott.
Furcsa a vízből kifogott holttest esete és kezelése.
Ha nem Solymosi Eszter, akkor nyilván valaki másnak kell lennie. Akkor nyilván más lánynak is el kellett tűnnie valahonnan abban az időben, akit nyilván szintén keresnek, kerestetnek.
Ja, hogy semmi ilyesmiről nem tudunk.
Ki az a holttest, hogyan került oda, mikor került oda, honnan került oda?
Ha kettő különböző ügyről lenne szó, akkor nem egy, de kettő ügy sincsen felderítve. Igen furcsa időbeli és térbeli egybeesés lenne.
Alapvető rendőrségi módszer azonosíthatatlan holttest találása esetén, hogy megnézik kik tűntek el.
Ha csak és kizárólag Solymosi Eszter jöhet szóba mint lehetséges eltűnt személy, aki nem került elő, akkor azért egyéb további bizonyítékok hiányában is nagy valószínűséggel sejthető, hogy az ő holtteste került elő a vízből.
Ha nincsen egyéb bizonyíték, de kizárásos alapon más nem jöhet szóba, akkor az az én szememben elég erős bizonyíték.
Azt nem érjük meg valószínűleg mi sem, hogy az igazság győzedelmeskedjen.
Ahhoz előbb ismerni kellene, hogy mi is az a pontos igazság.
zum trucc 2012.04.13. 01:03:55
Nazareus 2012.04.13. 01:34:36
berczy04 2012.04.13. 02:01:42
Igen, jól érvel a kolléga. :D
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2012.04.13. 02:43:47
1. Ha a lány lett volna zsidó és feltételezett elkövetők pedig nem, akkor is ilyen szent elszántsággal kutatnák a Jobbikosok az igazságot és külön felszólaltak volna a parlamentben az évfordulón?
2. Ha kicsit belemászna valaki a fel nem derített ügyek kutatásba, bizonyára több tucat ilyen régi gyilkossági esetet találna. Azok felderítéséért is hasonló elszántsággal fog majd küzdeni a Jobbik, kitüntetett figyelmet szentelve nekik?
3. Ha egy mostani vizsgálat arra az eredményre jutna ismét, hogy nem megvádolt zsidók ölték meg, elfogadnák-e ezt az eredményt, vagy ismét csak azt mondanák, hogy ez nem jelent semit, mert ezt is a zsidók befolyásolták?
Több kérdésem nincs.
Josef Virek 2012.04.13. 06:42:45
Én: kirekesztés.
Náci: megsemmisítés.
Gondolkodj el azon, hogy mi a különbség, ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni.
@szabidoki: @csodaszerva:
Egy náci nem ember. Fogjátok fel, hogy minden emberi jogáról lemond az, aki más emberek életét akarja elvenni, meggyilkolni.
Egy nácinak / nyilasnak nincs semmihez
joga. Lemondott minden jogáról!
A nácik kapcsán humanizmust emlegetni több mint nevetséges. Szánalmas.
Egy nácinak nem azt kell elmagyarázni, hogy mi a hiba a gondolkodásában, hanem azt, hogy a náciknak nincs helyük Magyarországon.
Aki annyira gonosz, hogy képes elfogadni alaptételnek náci, rasszista eszméket az soha nem fogja megérteni és nem is akarja megérteni, hogy mi a gond vele.
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 06:55:22
vazzup 2012.04.13. 07:10:51
Ráadásként az értelmesebb olvasók, akik eddig nem tették, utána fognak járni az esetnek, olvasnak történelmet, amit találnak.
Az átlag olvasó meg pártszimpátiája alapján eldönti, hogy szerinte ki a hülye, ezen nem változtat semmilyen tény sem. Ez soha nem volt másként, és nem az elmúlt 22 év termelte ki ezt a fajta gondolkodást.
1990 környékén volt egy rövid, ám nem túl erős lehetőség, amikor lehetett volna _valamilyen_ nemzeti minimumot meghirdetni, ám az akkori önjelölt politikusok elmulasztották.
Mint utóbb látható (igen, az alkotmányról beszélek), annak sem lett volna túl sok értelme, lévén bármikor bárki, ha érdekei úgy kívánják magasról leszarja a nemzetet és az ő minimumát.
Egyik pártunk se (lenne) rest belehányni a közéletbe, ha esélye van kormányt ragadni vagy kormányomn maradni, vagy akár csak ágyúrézzel pozícióba önteni az embereit.
Szóval hagyjuk már azt a hisztit, hogy mé' nem indokolnak. Indokoljon a Jobbik meg a Baráth. Nem tette, akkor mindenki gondoljon, amit akar.
@Josef Virek: ugyanolyan kirekesztő, fasisztoid retorikát és gondolkodásmódot használsz, mint azok, akik ellen felszólalsz. Egy miliméterrel sem vagy jobb náluk.
@Akitlosz: megint jössz a faszságoddal. Alapvetően gerinctelen módon csavargatod a lehetőségét. Egyáltalán nem tilos, és nem is illetlen sem Katolikus, sem Református, sem pedig a Zsidó Hitközség kezén lévő vagyonokról beszélni.
S nem illetlenség nyavalyogni azon, hogy hány gyárnak, cégnek van katolikus, református, ateista vagy zsidó vezetője.
Már persze akkor, ha erre neked van bizonyítékod is, és meg is indoklod, hogy mennyiben is szenved hátrányt a nemzetgazdaság akkor, ha egy cég élén katolikus, református vagy zsidó vallású magyar cégvezető terpeszkedik.
Kénytelen vagyok azt feltételezni rólad, hogy szerinted minden katolikus cégvezető olasz, minden református meg német kém, és idegenszívűnek tartod őket.
Ez kicsit fura nekem.
Josef Virek 2012.04.13. 07:44:03
Mire gondoltál mikor leírtad? Biztos jó lesz, mert olyan jól hangzik?
Olvasd és gonolkodj:
Egy náci nem kirekeszt hanem gyilkol.
Egy fasiszta nem kirekeszt, hanem gyilkol.
Egy kommunista nem kirekeszt, hanem gyilkol.
Én kirekesztek, nem gyilkolok.
Vagy felfogod vagy nem. Nem számít. A náci mocsoknak el kell tűnnie Magyarországról.
Mi a Te megoldásod erre a társadalmi problémára?
Josef Virek 2012.04.13. 07:44:03
Mire gondoltál mikor leírtad? Biztos jó lesz, mert olyan jól hangzik?
Olvasd és gonolkodj:
Egy náci nem kirekeszt hanem gyilkol.
Egy fasiszta nem kirekeszt, hanem gyilkol.
Egy kommunista nem kirekeszt, hanem gyilkol.
Én kirekesztek, nem gyilkolok.
Vagy felfogod vagy nem. Nem számít. A náci mocsoknak el kell tűnnie Magyarországról.
Mi a Te megoldásod erre a társadalmi problémára?
szabidoki 2012.04.13. 08:07:24
A gondolkodást ne rekeszd ki!
Josef Virek 2012.04.13. 08:09:57
Kabar 2012.04.13. 08:20:32
Kabar 2012.04.13. 08:22:14
Kabar 2012.04.13. 08:28:19
Laarson 2012.04.13. 08:28:39
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 08:30:06
Szaracén 2012.04.13. 08:37:10
A tiszaeszlári ügy ugyanis szinte azonnal egy kollektív vád megfogalmazásával kezdődött: a középkori vérvád felemlegetésével. A következtetés, hogy ilyen minden zsidó, azonnal antiszemita megmozdulásokat hívott életre országszerte. Ez rögtön kiváltotta a zsidóság önvédelmi reflexeit, innentől kezdve esély sem volt az ügy objektív kezelésére. Tisza Kálmán miniszterelnök az antiszemita akciókat igyekezett országszerte megakadályozni és az ügyet hivatalos mederbe visszaterelni. A tiszaeszlári vérvád tipikus mintapéldája annak, hogy egy kollektív vád hogyan lehetetleníti el felderítést.
Ajánlok egy gondolatkísérletet. Tegyük fel, hogy egy erdélyi településen, mondjuk Torockón meggyilkolnak egy román kislányt. Azonnal a magyarokat kiáltják ki bűnösnek és Erdély szerte fellángolnak a magyarellenes megmozdulások. Magyarország minden nemzetközi kapcsolatát latba vetve követeli az ügy objektív kivizsgálását, a magyarok elleni lejárató akciók leállítását. A román parlamentben felszólaló nacionalista képviselők azzal vádolják Magyarországot, hogy nyomásgyakorlással akadályozzák a román igazságszolgáltatást. Ugye, milyen ismerős helyzet.
Szerintem azért nem hangzott el hivatalos oldalról a kollektív bűnösség elítélése, mert a jelenlegi kormány (fülke)forradalmi lendületében maga is szívesen alkalmazza a kollektív megbélyegzést. Elég három esetet említenünk: mindenki csalt, aki 2 millió fölötti végkielégítést kapott, minden rendőr hazudott 2006. október 23-án és az MSZP felelős az MSZMP bűneiért (az alaptörvény átmeneti rendelkezései szerint).
rurodatu 2012.04.13. 08:59:22
1.) Eötvös Károly (a vádlottak védője) - A nagy per
2.) Bary József (a vizsgálóbíró) - A tiszaeszlári bűnper
Aki legalább ezt a két könyvet nem olvasta el, az nem tekinthető kompetensnek.
Aureliano Buendía ezredes 2012.04.13. 09:07:12
rurodatu 2012.04.13. 09:10:58
rurodatu 2012.04.13. 09:16:35
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 09:22:27
rurodatu 2012.04.13. 09:26:16
Mint már mondtam, a Tóra tiltja az ölést, az ortodox Baruch Goldstein mégis bement egy mecsetbe és gépkarabéllyal legyilkolta az ott tartózkodó személyeket, tehát igen, el tudom képzelni hogy ortodox izraelita a Tóra kifejezett tiltása ellenére öl.
hajraorban1 2012.04.13. 09:27:01
"Értelmes ember tudja, hogy minden, ami a jobbikosok szájából bugyog elő, az hülyeség, hazugság, csúsztatás."
-----
Érdekes, én Mesterházyval, Bauerrel, Gyurcsánnyal, meg a többi ballibb gazemberrel vagyok így, pedig jobb ha elhiszed: értelmes vagyok...
Nazareus 2012.04.13. 09:29:05
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 09:31:32
Ez valami zsidó szertartás volt? Ezt kívánod sugallni?
A tízparancsolatnak része, hogy ne ölj, Breivik mégis gyerekeket mészárolt le. Akkor minden keresztény gyilkos? Breivik egy tipikus keresztény archetípusa?
Nazareus 2012.04.13. 09:32:45
De a gyilkosságot is tiltja, mégis számtalan gyilkosságot követtek már el a kereszténység nevében.
Ugyanigy simán elképzelhetö, hogy a Tóra ellenében, de a Tóra nevében öljenek.
Josef Virek 2012.04.13. 09:35:52
Szerencsére kihaltak.
De amugy kommunista vagy náci egy kutya, politikai extrémitás mindkettő, így kiközösítendőek.
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 09:36:05
Neked rémlik, ha azt mondom: Beneši dekrétumok? Mert a motiváció nagyon rímel.
Nazareus 2012.04.13. 09:38:20
Josef Virek 2012.04.13. 09:39:14
Nazareus 2012.04.13. 09:40:31
Nazareus 2012.04.13. 09:41:18
Josef Virek 2012.04.13. 09:43:09
hajraorban1 2012.04.13. 09:43:29
2012.04.13. 09:44:45
Breivik a tipikus cionista archetípusa. Ugyanis olyanokat mészárolt le, akik Izraelt kritizálták.
Nazareus 2012.04.13. 09:46:11
Másrészt Gyurcsány nem nagytökés, hanem kommunista, abban a rendszerben futott be, abban alapozta meg vagyonát, hirnevét, kapcsolatait. A kommunusta párt jogfolytonos utódpártjának a tagja. Ne mondd nekem, hogy nem kommunista :)
Lehet, hogy nem szélsöséges kommunista, de hát Vona sem szélsöséges náci.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.13. 09:46:53
Nem a Tiszaeszlári Per emlegetése kapcsán kellett volna a helyenként fölösleges, és indokolatlan antiszemitázást számon kérni.
Ennek legékesebb és legaktuálisabb példája Günter Grass, aki valóban csak az igazság kimondása miatt lett antiszemita, nevezetesen hogy Izrael kontorolálatlan atomarzenálja veszélyes az egész világra nézve.
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 09:47:05
Breivik az Arab térhódítás ellen emelte fel a hangját a kereszténység nevében. A nyugati szélsőségeknél már régóta nem divat Izraelt fikázni, csak Magyarország 50 évvel le van maradva. Az új trendi veszély az arab fenyegetés.
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.13. 09:47:13
- szégyen a bóvliba sorolás miatt
- csaló, hazug fideszes köztársasági elnök
- sose látott forint romlás
- üzemanyagárak történelmi csúcson
- szomszédaink és a világ utál bennünket
- látványosan fogy a magyar
- rengeteg a bedőlt cég
- pesszimizmus, elégedetlenség, tüntetések
- "sikeres" országmegosztás,
- magánnyugdíjak lenyúlása
- óriási munkanélküliség,
- hitelből vett MOL részvényeken több száz milliárdos bukás
- egészségügy, oktatás...padlóra küldése
- rokkantnyugdíjasok megalázása
- az eddig ellenzett tandíj bevezetése
- utcák, terek, reptér, Magyarország kamu átnevezése,
--stb...stb....stb!
Miért veszel állampapírt, államkötvény, ha a fidesz mindent megtehet mi a garancia a pénzedre?
hajraorban1 2012.04.13. 09:47:51
"egy mai zsidónak abszolút nincs felelössége abban, hogy mit csináltak (ha csináltak egyáltalán bármit) ösei 120 évvel ezelött."
--------
Egy mai magyarnak pedig abban NINCS AKKOR ABSZOLÚT FELELŐSSÉGE ami a második vh-ban történt ugye? Ha egyetértesz szólj Kertész Ákosnak zsidó írónak is meg az amerikai magyar népszava teljes brigádjának.. Valamint szólj az EU-nak hogy hasson oda a benesi dekrétumok eltörlése érdekében... Érdekes, hogy a toleratákat ez nem zavarja egyáltalán...
2012.04.13. 09:51:25
"- Hiszi ön, hogy az rituális gyilkosság volt?
- Természetesen - felelte Andrássy -, nincs benne semmi kétség; ez bebizonyított tény, nincs egyáltalán mit vitatkozni erre vonatkozólag.
- De hát akkor miért mentették fel õket?
- Oh - szólt Andrássy - hát azért, mivel az elítélést követõ napon a nép bizonyára agyonütött volna 20 000 zsidót, azután pedig, ki ad nekünk pénzt, ha nincsenek kéznél a zsidaink?
... Íme - folytatta Schneider -, íme a tiszaeszlári fölmentõ ítélet magyarázata. Kiáltások balról: "Kinek mondotta ezt Andrássy?" - Lichtenstein herceg fölemelkedve: - Nekem mondta!" (Óriási hatás. Hosszú mozgás.) ( Alb. MONNIOT "Le crime rituel chez les Juifs", Paris, 1914. 276-277. oldal.)."
Ennyit erről, minden más csak a szokásos zsidó hazudozás.
Nazareus 2012.04.13. 09:52:02
hajraorban1 2012.04.13. 09:52:05
szinte az összes hazugság, egyet említek amit szerintem lassan perelni kellene súlyos kártérítések mellett:
a kormány nem nyúlta le a magánnyugdíjpénztárakat !! Miért kell hazudni ????? Egy államadóssággenerátort iktatott ki a rendszerből miközben az összes pénzed ott van az államiban és igen: biztonságban van ahhoz képest amilyen kockázattal terhelve a manyupban volt.
Undorítóak a ballibnek a mantrás hazugságai. Elhiszik az ostobaságot, mert olyan hazug mocskok mondják ezt mint az operettközgazdász Bauer Tamás - mellesleg, ha már erről szól a blog zsidó.
Nazareus 2012.04.13. 09:53:06
Bocsánat, hogy olyat mertem mondani, ami sért a hitedben :)))
Josef Virek 2012.04.13. 09:53:27
Feltetted már a kérdést, hogy a nagyapád hány embert ölt meg a második világháborúban azzal a kézzel amivel a kezedet fogta gyerekkorodban?
2? 5? 20? 40?
Josef Virek 2012.04.13. 09:55:03
"de hát Vona sem szélsöséges náci."
Ez azt jelenti, hogy van olyan náci aki nem szélsőséges. Minek beszélgessek olyannal, aki segghüje?
Nazareus 2012.04.13. 09:55:47
2012.04.13. 09:57:41
Bizony, azokat a gyerekeket Boikott Israel feliratú transzparensekkel is fényképezték a mészárlást megelőző napon. Ezért gyilkolt le őket a cionista, Izrael-párti Breivik.
hajraorban1 2012.04.13. 09:57:43
Ez egy ostoba, akadémikus kérdés és édeskevés köze van az egész témához... Nesze semmi fogd meg jól...
Nazareus 2012.04.13. 09:57:48
Nazareus 2012.04.13. 09:58:37
Josef Virek 2012.04.13. 10:00:01
Josef Virek 2012.04.13. 10:01:29
Érted? Felfogtad?
Nazareus 2012.04.13. 10:01:55
Wow ! Érdekes dolgokat mondasz! :)))
Laarson 2012.04.13. 10:02:12
Nazareus 2012.04.13. 10:02:30
Nazareus 2012.04.13. 10:03:08
Laarson 2012.04.13. 10:04:18
Josef Virek 2012.04.13. 10:04:44
Egyszerűen látható, hogy buta vagy mint a föld szántás előtt. Azt se fogod, fel, hogy mit írsz. Hogyan várhatnám el azt, hogy felfogd amit én írok?
Innentől mi értelme van a párbeszédnek?
Nazareus 2012.04.13. 10:07:45
Nazareus 2012.04.13. 10:09:28
Laarson 2012.04.13. 10:11:34
willdataa 2012.04.13. 10:11:58
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:13:19
Nazareus 2012.04.13. 10:13:33
Josef Virek 2012.04.13. 10:14:53
És ezt most is sikerült bebizonyítanod.
Van egy pont, ami után szalonképtelennek kell nyilvánítani a vitapartnert. Te számomra ott lépted át ezt határt, hogy deklaráltad, van olyan náci, aki nem szélsőséges.
Ez akkora nagy ordas baromság, amivel nincs mit kezdeni, ott kell hagyni bűzölögni magában, ahova kipottyant.
willdataa 2012.04.13. 10:17:32
Nazareus 2012.04.13. 10:17:55
Laarson 2012.04.13. 10:18:53
Nazareus 2012.04.13. 10:19:15
Nem baj az, csak legalább tudjuk.
Nazareus 2012.04.13. 10:20:10
willdataa 2012.04.13. 10:20:27
Nazareus 2012.04.13. 10:22:18
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:22:21
Josef Virek 2012.04.13. 10:23:12
Ez etikai kérdes, nem logikai probléma.
A nácizmus önmagában szélsőgés. Ellentmond minden _alapvető_ emberi etikának, jognak.
Pont azoknak, amitől az ember ember.
Szóval megint butaságokat beszélsz, itt nincsekenek nézőpontok. Egy nézőpont van.
Nazareus 2012.04.13. 10:25:35
Vannak (voltak) pl. olyan müködöképes társadalmak, ahol etikus volt az emberevés. Szóval nincs abszolút etika, ami _alapvetö_ lenne, ahogy irod.
willdataa 2012.04.13. 10:26:47
Josef Virek 2012.04.13. 10:27:20
Beírom újra, hátha sikerül felfogni sokadik elolvasásra:
"de kommunistát nehezen lehet Magyarországon találni."
Mielőtt válaszolnál olvasd el kérlek négyszer ötször, esetleg kérd meg az általános iskolai irodalom tanárod, hogy segítsen értelmezni a jelentését.
Hint: nehezen nem azt jelenti, hogy...
Siker?
willdataa 2012.04.13. 10:28:01
Nazareus 2012.04.13. 10:30:49
S ha kérsz még simán lehet találni. Kb. ugyanannyit, mint nácit. Más kérdés, hogy a komcsik mostanában jobban csendben vannak, de attól még léteznek.
Josef Virek 2012.04.13. 10:31:13
Hint: "Társadalmaktól és idöpontoktól függö többségi etikai nézöpont és jog van."
Hint: A nyugati társadalom (tudod ebben élünk itt európában) elítéli a ....
Siker? Gondold át párszor, biztos sikerül megtalálni a megfelelő szavakat esetleg még a megfelelő -izmusokat is megtalálod.
EMU 2012.04.13. 10:32:33
willdataa 2012.04.13. 10:35:26
hajraorban1 2012.04.13. 10:35:42
Tehát számodra teljes mértékben tolerálandó, hogy egy szervezet MO-on izraeli zászlócskákkal nyomul miközben egyetlen magyar sincs ott, s teszi ezt magyar emberekkel. Tehát nem arról van szó, hogy itt tartózkodó izraeliek jöttek össze, hanem magyar állampolgárok. Számodra ez nem különös? Nem vet fel gondolatokat?
Nazareus 2012.04.13. 10:36:04
A személyeskedéseiddel meg csak saját magad minösited, de szived joga persze.
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:36:12
"In his writings Breivik states that he wants to see European policies on multiculturalism and immigration more similar to those of Japan and South Korea,[129] which he said are "not far from cultural conservatism and nationalism at its best".[130] He expressed his admiration for the "monoculturalism" of Japan and for the two nations' refusal to accept refugees."
A tetteinek semmi köze nem volt az izraelitákhoz sem elméleti, sem gyakorlati téren. Kultúrális marxistának vallotta magát.
"Following his apprehension, Breivik was characterized by analysts as being a right-wing extremist with anti-Muslim views and a hatred of Islam,[139][140] who considered himself as a knight dedicated to stemming the tide of Muslim immigration into Europe."
Az iszlám bevándorlóknak kívánt megálljt parancsolni.
"In 2009, he wrote "Today's Protestant church is a joke. Priests in jeans who march for Palestine and churches that look like minimalist shopping centres. I am a supporter of an indirect collective conversion of the Protestant church back to the Catholic."
Katolikus szélsőséges volt. Sehol, egyetlen rövidke kis szilánkban sincs szó sehol semmiféle kapcsolatról a zsidó vallással.
Mint mondtam: Magyarország jó 50 évvel (lehet, hogy többel) le van maradva. A nyugati szélsőjobboldali nemzeti radikálisok ugyanis Izrael 1948-as megalapítása óta a "zsidó-veszélyt" már egyáltalán nem ismerik, mint fogalmat (egy-két extrém hülyétől eltekintve). Ma a magadfajták nyugati civilizációkban található megfelelői az arabokat utálják, mert zsidókat utálni a II. VH óta nem trendi, legfeljebb Ámerikában a redneckek között, ott is azért, mert húzzanak vissza a pajeszosok a "szent földre". Ma az arab bevándorlás, és a kötelező iszlám tanok terjedése jelenti az ilyen elmebetegek keresztjét.
Ideje volna felzárkózni. ;)
Josef Virek 2012.04.13. 10:36:36
Ezt írtad:
"Nazareus 2012.04.13. 10:30:49
... (ami után elkezdtél jönni, hogy na de közéleti szereplö kellen, viszont a _nehezen_ az nem azt jelenti, hogy _közéleti_.)"
Én meg ezt írtam
"Josef Virek 2012.04.13. 09:39:14
@Nazareus: mondj két közéleti szereplőt, aki kommunista."
Látod, eleve közéleti szereplőt kértem. Ott van benne, a "két" és a "szereplőt" között.
Gondolom az még neked is egyértelmű, hogy 09:39 korábban van, mint a 10:30. De ha nem, akkor mondom, hogy korábban van. Minden nézőpontból. Ez ugyais egyetemes dolog. Akár honnan nézed, az idő lineáris. Fix mint az, hogy nácik szélsőségesek, elfogadhatatlanok, üldözendők.
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:37:12
willdataa 2012.04.13. 10:38:32
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:40:03
willdataa 2012.04.13. 10:43:00
efhábé 2012.04.13. 10:43:24
Nazareus 2012.04.13. 10:45:12
"Josef Virek 2012.04.13. 09:35:52
@Nazareus: Nem tudom mire válaszoltál, de kommunistát nehezen lehet Magyarországon találni. "
"Nazareus 2012.04.13. 09:38:20
@Josef Virek: Ó, kb. annyi kommunista van Magyarországon mint náci. Lehet találni, ha akar az ember mindkettöt :)"
Gondolom az még neked is egyértelmű, hogy 09:35 korábban van, mint a 09:39. De ha nem, akkor mondom, hogy korábban van. Minden nézőpontból. Ez ugyais egyetemes dolog. Akár honnan nézed, az idő lineáris.
Tehát elöször nem volt szó a hozzászólásodban "közéleti szereplöröl", azt csak késöbb csempészted be a kritériumba, de persze ez se probléma, mert közéletit is lehet könnyen találni :)
Josef Virek 2012.04.13. 10:46:16
Te most tényleg arról akarsz meggyőzni, hogy 2012-ben, europában, a nácikat mondjuk az afrikai bantutörzs, 1211-ben érvényes társadalmi etikája alapján kellene megítélnem?
Te milyen moralitás alapján éled az életed? 1938 berlin?
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:47:33
willdataa 2012.04.13. 10:50:20
willdataa 2012.04.13. 10:52:39
Martian (törölt) 2012.04.13. 10:53:04
Persze, de akkor a vád személyre irányul és nincs szó kollektív bűnösségről.
Nazareus 2012.04.13. 10:53:04
Igy érthetö ?
Mielött valaki belekötne, pusztán azért lett - a kommunizmus és + a nácizmus, mert a számegyenesen jobbra vannak a pozitiv számok és balra a negativak, nem értékitélet akart lenni bármelyik ideológia irányába.
Amit az abszolút etika tagadásáról mondtam, az meg az akar lenni, hogy az origo helyzet más és más különbözö társadalmakban és idöpontokban. De persze van egy adott origo itt és most.
Josef Virek 2012.04.13. 10:53:39
Nehezen nem azt jelenti, hogy nem lehet találni. Azaz vannak! Csak nehezen lehet megtalálni őket! Megvan? Biztos? Lépjünk tovább!
Közélet: ha azt írod, a szomszédod Kiss József kommunista azzal nem tudok mit kezdeni, mert nem ismerem Kiss Józsefet, aki szomszédod és kommunista.
Ezen rágodj egy darabig, ha nem sikerült ennyiből megérteni, nem gond, a butaság nem szégyen.
Martian (törölt) 2012.04.13. 10:55:30
A hitgyüliseknek nem ártana tájékozódniuk a Bibliából:
Mt 5.39 Én pedig azt mondom nektek, ne álljatok ellent a gonosznak.
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:56:01
willdataa 2012.04.13. 10:56:14
Josef Virek 2012.04.13. 10:57:43
Ok. Azt hiszem értem amit mondasz. Lefordítom.
Ha egy ember bemegy a lakásodba és földre szarik, akkor a szar szagát egy +10 és +50 közötti skálán lehet mérni.
Tehát, ha jól értelek, akkor a +10es szar kevésbé zavaró, mint a +50es. Az igazából mindegy, hogy bejött a privát szférádba és összefosta a lakást, a lényeg, hogy a szar szaga mindenképp a +10 környékére essen.
Jól értem?
willdataa 2012.04.13. 10:58:01
Nazareus 2012.04.13. 10:58:10
Persze én voltam az óvatlan, mert simán azt kellett volna mondanom az elsö reagálásodra, hogy "Ó, én könnyen találok kommunistákat, itt van pl. a szomszéd Kiss József" :))
pucuka (törölt) 2012.04.13. 10:58:53
Baráth Zsolt felszólalásával nem is az volt a gond amit mondott, hanem akik ellen irányult. Magyarország legnagyobb tabuját döntötte le, a zsidókat soha semmiért sem lehet hibáztatni. Ez volt az ő nagy bűne, a szegény sokat szenvedett nép, ahol mindenki egy két lábon járó szent, megsértette azzal, hogy 130 évvel ezelőtt lehettek olyan társaik, akik elkövettek egy rituális gyilkosságot. Erre beindult a baloldali média az összes cionista politikus és gőzerővel nyomják, hogy „a zsidók szentek, egytől egyig, a becsület példaképei, aki csak csúnyán néz rájuk az egy náci szörnyeteg, akiket ki kell irtani a családjukkal együtt, gázkamrában vagy a Dunában a helyük, utána pedig toleráljuk tovább a különböző embereket, hisz liberálisok vagyunk”.
Ha ez nem maga a téboly, akkor nem tudom mi. A magukat baloldali gondolkodásúnak mondó emberek teljesen elvesztették a realitásukat. Saját magukat meghazudtolva, pontosan azt csinálják, amivel a nemzeti oldalt vádolják évek óta. Hisztériát keltenek, vádaskodnak, egy egész gondolatvilágot gyaláznak, és egy bizonyos embertípust diszkriminálnak, elítélnek, és ellenük uszítják a közvéleményt. A mai baloldal színtiszta fasizmus. Aki ma Magyarországon baloldalinak vallja magát az egyben fasiszta is. Tiszta szívéből mindenkit gyűlöl, aki nem az ő eszméjét fogadja el, foggal körömmel ragaszkodik ahhoz a világképhez amit kialakított magában, nem riad vissza a vádaskodástól, a gyűlöletkeltéstől, sőt talán az erőszaktól sem.
Amennyiben így haladnak a dolgok Magyarországon a baloldaliak és mindenki, aki ehhez a gyilkos eszméhez sorolja magát, fegyverrel a kézben „jogos önvédelmet” fog végrehajtani, és minden nemzetit megtámad, azzal a céllal, hogy az ideológiai ellenségét fizikailag is megsemmisítse. A végső megoldást még nem találták ki, még nem tudják milyen eszközzel fogják végrehajtani, de a cél megvan, vörös zászlóba bújtatott Dávid-csillagos náci állam létrehozása Magyarországon. Ez a valóság, ha 2014-ben újra baloldali kormány lesz Magyarországon, annak egyetlen célja lesz, a magyar emberek, a magyarság tudat totális végső megsemmisítése, és fizikai megsemmisítése a nemzetnek. A baloldali nácizmus megszületett Magyarországon. Képviselői pedig köztünk járnak, és várnak.
----------------------------------------
Vajon mire várnak?Arra,hogy démoni erővel mind a kétszázan,na jó....ezren nekimennek majd a magyar népnek?Vagy mi a faszra vártok,Ti szőrös és izzadság szagú mocskok?A történelem újra és újra ismétli magát,mert nincs új a Nap alatt és még véletlenül se gondolja senki,hogy a zsidó törvények antiszemita inditatásból nyertek teret.Sok munka volt abban,hogy így elbasztuk,mondta volt az egyszerű paraszt ember.Hát kemény meló volt ebben is,de nem gond,mert oda kerültök mindannyian,ahová pártotok,az szdsz került!A társadalom pöcegödrébe,magyarul?A klotyóba mehettek genetikailag alattvaló csürhe.Ja...a barheszes zsákot ne felejtsétek itt,mert elég édességet vettünk magunkhoz eddig és megmondom őszintén,talán Aszpart János jobb lett volna.....
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 10:59:12
Nazareus 2012.04.13. 10:59:32
Hunor Levente 2012.04.13. 11:01:02
willdataa 2012.04.13. 11:04:46
Tessék Jerusalem Post:
www.jpost.com/International/Article.aspx?id=230762
Breiviki írta:
"So let us fight together with Israel, with our Zionist brothers against all anti-Zionists"
"Hát hadd harcoljunk együtt Izraellel, cionista testvéreinkkel az összes anticionista ellen"
Na, ilyet jobbikos leírna?
efhábé 2012.04.13. 11:06:50
pucuka (törölt) 2012.04.13. 11:07:40
Hunor Levente 2012.04.13. 11:08:07
Kollektíve nem lehet (és hülyeség is) egy etnikumot hibáztatni, ezt kellene felfogni, de sokaknak nem sikerül.
Josef Virek 2012.04.13. 11:08:08
Ez nem személyeskedés, puszta tény. Nem érted a szavakat (nem tudsz szöveget értelmezni), sokadszorra se fogod fel azt amit írtam.
willdataa 2012.04.13. 11:08:44
Nazareus 2012.04.13. 11:09:35
Josef Virek 2012.04.13. 11:18:47
Gondolom ez elkerülte a figyelmed, mert megint nem sikerült a szöveget értelmezni.
Segítek, mert látom nem hívtad fel az irodalom tanárod:
Lakás: életed.
Aki bejött a lakásodba: náci
Nácizmus ami "nem szélsőséges": szardarab a szönyegeden amit a náci pottyantot oda az Echo Tv hiradóját nézve.
pucuka (törölt) 2012.04.13. 11:19:03
pucuka (törölt) 2012.04.13. 11:21:30
pucuka (törölt) 2012.04.13. 11:22:28
Nazareus 2012.04.13. 11:25:36
Joe84 2012.04.13. 11:28:31
Érdekes más perről lehet beszélni, hogy nem értünk egyet az ítélettel, politikai nyomásra született, stb. De ha zsidókról is szó van, akkor nem szabad, mert ők érinthetetlenek, kritizálhatatlanok.
willdataa 2012.04.13. 11:29:10
s 2012.04.13. 11:34:26
Josef Virek 2012.04.13. 11:34:53
A példában azt kérdezem töled, hogy a +10es értékű kaki miért kevésbé zavaró, mint a +50es értékű kaki.
Azaz miért kellene különbséget tennem a két kaki között (csavar jön, pihenj rá mielőtt elolvasod, elsőre nem biztos, hogy érthető lesz), miért kellene, hogy egy kevésbé (+10es) büdös náci kevésbé zavarjon, mint egy nagyon (+50es) büdös náci?
Anti Anyag (törölt) 2012.04.13. 11:36:05
Valaki szájából kicsúszik a zsidó bármilyen negatív kontextusban, rögtön ott terem két lihegő antiszemitázó eb.
A "magyarozásnál" persze ezek nem teremnek ott, ezt nyilván már nem fizetik, a gazdi erre nem érzékeny.
s 2012.04.13. 11:37:29
Ez a gyilkosság igen ravasz formája.
windex 2012.04.13. 11:39:35
efhábé 2012.04.13. 11:42:48
Utána viszont a per folyamán végig a várnagy felügyelete alatt állt, tanították (katolikus tanító), elhitették vele, hogy a zsidóság nem kívánatos itt Mo.-n, de ő maradhat, ha kereszténnyé válik (Ezt el is mondja a perben).
Nem nehéz összerakni innen a képet. Gyakorlatilag folyamatos presszió alatt állt, egy felnőtt ember is simán feladja minden elvét így, nem hogy egy labilis kamasz. Simán elhiszi, hogy azt látta, amit akarnak tőle, hogy lásson és onnan kezdve nem lehet belezavarni.
Egyáltalán nem mondom azt, hogy zsidó nem követhet el gyilkosságot, mert persze, hogy elkövethet. De azt viszont mondom, hogy a rituális gyilkosságot egészen biztosan nem követhette el, pláne nem egy zsinagógában.
Ahogy keresztény templomban sem nagyon gyilkolnak, mert még a gyilkos is tabunak érzi azt, úgy a zsidók is így vannak a zsinagógával.
Megjegyzem, érdemes utánanézni a '45 utáni néhány vérvádnak, mivel meglehetősen jól dokumentáltak és sokkal érthetőbbé válnak a régebbi vérvádak is általuk.
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 11:44:00
Mindenesetre örülök, hogy van végre valami, amiben a Jobbik Ámerikát majmolja. Hitüket támadást érő kritikákra is mérnöki pontossággal ugyanúgy reagálnak, mint Izrael.
"a hitgyüli legnagyobb bűne a megtévesztés, a hamis illúzióhegyek, a felületesség, az ostobaság, a hamisság, és hogy egy cirkusz, így hirtelen :-)"
Na most mondj EGY egyházat, aminek ez nem róható fel! Csak EGYET!
willdataa 2012.04.13. 11:46:46
Az ellen egyik felekezet sincs beoltva hogy tagjai között lévő szélsőséges őrültek olyat kövessenek el amit a vallásuk tilt.
insert random 2012.04.13. 11:47:01
Az egész probléma erre alapul: csak hosszú, bonyolult módon lehet tulajdonképpen bármit bizonyítani. Ebben a konkrét ügyben jogi, kriminalisztikai fogalmakat, forráskritikát, történelmi ismereteket kell beemelni a társalgásba. Hiába bizonyítjuk ezekkel 100%-osan az igazságot, az egyszeri Adolfka ezt egyszerűen nem fogja fel, nem érti. Inkább elhiszi az emészthető, de érvekkel nem alátámasztott, egy mondatban összefoglalható (zsidók voltak és a zsidó összeesküvés hamisított), és elsősorban neki szimpatikusabb magyarázatot.
insert random 2012.04.13. 11:49:21
Látta valaki az Idiocracy (magyarul asszem Hülyék paradicsoma) c. filmet? Ott van az a jelenet, amikor a főhős a csökkent agyú bunkóknak próbálja elmagyarázni, hogy miért nőnek ki a növények, ha öntözzük őket. Dumál nekik fotoszintézisről stb. de azok nem értik, végül feladja és azt mondja nekik, hogy ő egy varázsló és ért a növények nyelvén és azok azt mondták, hogy vizet kérnek.
Na, itt is valami ilyesmi történik.
zum trucc 2012.04.13. 11:51:36
willdataa 2012.04.13. 11:52:57
insert random 2012.04.13. 11:54:51
willdataa 2012.04.13. 11:58:41
Monsieur 2012.04.13. 12:00:41
Ezen még vitázni is megalázó!
Talán ki kellene nyomozni a kőmíves kelemen ügyet is,hisz ott még csak bírósági felelősségre vonás sem történt tudtommal, - már pedig beszélik hogy mi volt - és akkor lehetne egy megemlékező beszédet tartani az asszony ügyében valamely párt ügybuzgó oknyomozói képességekkel megáldott tagjának..
Nazareus 2012.04.13. 12:07:47
Nekem nem mindegy, de én buta vagyok szerinted, igy aztán nem kell, hogy egyetértsünk :)
efhábé 2012.04.13. 12:15:27
Másrészt bármely más perből milyen adat áll rendelkezésre kényszervallatásról? Nyilván a xix. Századot kérdem, nem a korábbi gyakorlatot.
efhábé 2012.04.13. 12:20:18
willdataa 2012.04.13. 12:23:17
Josef Virek 2012.04.13. 12:28:28
Próbáljuk újra.
"Ha egy ember bemegy a lakásodba.."
Ha megnézed a szöveg, ott van, hogy "ember". Nem egér, nem elefánt. Ember.
Tudod az a legjobb ebben az egészben, hogy nagyszerűen hozod az átlag bugyuta embert, aki soha semmilyen körülmények között nem hajlandó elfogadni a tényeket. Mindig talál valami kis hüjeséget, amibe kapaszkodva elutsíthatja a nyilvánvaló dolgokat.
Kidolgoz egy saját logikai rendszer amivel bármit megtud magyarázni, még az olyan egyértelműen negatív eszméket is befogadhatónak tartja ez alapján, mint a nácizmus (kevésbé szélsőséges náci). Ha pedig valaki belenyomjat az orrát a szarba, azzal nyugtatja magát, hogy ez végülis tök jó, akár meg is ölhettek volna így csak szart kell lenyelni, az életem megmaradt.
Nazareus 2012.04.13. 12:34:07
Jó, akkor emberrel fogalmazok: Tehát neked tökmindegy, hogy egy ember bemegy a lakásodba és odaszarik a szönyeg közepére, vagy bemegy és odaszarik minden szoba közepére valamint minden asztal közepére :)))
Sajátságos hozzáállás, de szived joga hetekig pucolni a szart órák helyett.
lobster thermidor 2012.04.13. 12:34:54
Ugyan meséld már el, hogy miért is kellene bármilyen polémiát folytatni.
Szerintem szoktál te is különböző blogokon, beleértve a sajátodat is, hozzászólásokat olvasni. És akkor még nem beszéltem néhány kifejezetten szélsőséges oldalról.
Láttál te már ezeken olyan nácit, akit érvekkel meg lehet győzni?
Ha legalább egy ilyet mutatsz, igazat fogok adni neked. Addig is falrahányt borsó minden mondat, ami elhangzik az ügyben.
Josef Virek 2012.04.13. 12:40:17
Megint neki kell futnunk. Már nekem kínos. De komolyan.
Hasonlatok nélkül, megpróbálom nagyon egyszerűen megkérdezni, hátha nem fogsz mellébeszélni / megérted egyszeri olvasás után is (ne felejtsd el, hogy ha hangosan olvasod fel, könnyebb megérteni a szöveget).
Miért kellene különbséget tennem két büdös náci között? Miért nem mindegy, hogy "mennyire" náci, mikor egyértelműen náci?
Ugyanúgy ki kell közösíteni mind a két nácit, nem?
Szalonképtelen mind a két náci, nem?
Nazareus 2012.04.13. 12:46:09
Egyébként attól, hogy náci még nem automatikusan szalonképtelen. Sajnálom, fel kellene nönünk már nyugathoz, Angliában minden további nélkül törvényesen müködik kimondottan náci párt. USA-ban is. Szóbaállnak velük, müködhetnek, lehet rájuk szavazni, stb.
efhábé 2012.04.13. 12:46:43
MI ANNAK AZ OKA FIAM, HOGY TE AZT, A MI VALLÁSUNKAT ÚGY UTÁLOD? MÓRIC:MICSODA VALLÁST?
SCHARF J.: A ZSIDÓ VALLÁST. MÓRIC: AZÉRT, HOGY MEGUTÁLTAM. SCHARF J.: DE OKÁNAK KELL
LENNI, HA VALAKI FELAKASZTJA MAGÁT, VAGY BELE UGRIK A TISZÁBA, OKÁNAK KELL LENNI. MÓRIC:
AZÉRT, HOGY NEM AKAROK ZSIDÓ LENNI. SCHARF J.: AZ NEM OK, ANNAK VALAMI EREDETÉNEK KELL
LENNI, HOGY NEM AKARSZ ZSIDÓ LENNI. MÓRIC: AZÉRT MERT NEM AKAROK, MERT MEGUTÁLTAM
A VALLÁST. SCHARF J.: MIÓTA UTÁLTAD MEG? MÓRIC: MIÓTA ITT VAGYOK A MEGYÉNÉL. SCHARF J.:
HÁT AZELŐTT MIÉRT NEM UTÁLTAD MEG? MÓRIC: AZÉRT MERT AKKOR AZT HITTEM, HOGY MÉG KI
FOG SZABADULNI, HÁT MÉG MEG KELL TARTANOM. SCHARF J.: TUDTAD TE, HOGY NEM FOGOK KISZABADULNI? MÓRIC: ÉN NEM TUDHATTAM. SCHARF J.: HÁT AZTÁN MINEK UTÁLTAD MEG? MÓRIC:
MERT MOSTAN OLYAN IDŐ VAN, HOGY A ZSIDÓK CSAK ÚGY VANNAK MAGYARORSZÁGON, HOGY CSAK
KI NEM KERGETIK. HÁT ÍGY A FENÉNEK KELL A ZSIDÓSÁG […] SCHARF J.: NEM IGAZ AZ, VÁRJ CSAK TE MARADSZ BENNE! TE LESZESZ AZ … MÓRIC: NEM MARADOK BENNE. SCHARF J.: ÚGY JÁRSZ, HOGY
AKI MÁSNAK VERMET ÁS, MAGA ESIK BELE. MÓRIC: HÁT BENNE LESZEK. SCHARF J.: HÁT HÁMÁN
TÖRTÉNETÉT TUDOD, AKI MEG AKARTA ÖLETNI MIND A ZSIDÓKAT, AZTÁN FELAKASZTOTTÁK. MÓRIC:
HÁT FELAKASZTANAK. SCHARF J.: HA IGAZAT MONDANÁL, NEM BÁNTANA SENKI. MÓRIC: MEGMONDTAM.
MINŐ VALLÁSON AKARSZ LENNI, SZERETNÉM TUDNI? MÓRIC: A REFORMÁTUS VALLÁSRA. SCHARF J.: MÉG AKKOR NEM JUTSZ EGÉSZEN A POKOLBA. NEM ÉRED TE AZT EL
FIAM.
Kiemeljem? Kiemelem:
MIÓTA UTÁLTAD MEG? MÓRIC: MIÓTA ITT VAGYOK A MEGYÉNÉL.
HÁT AZTÁN MINEK UTÁLTAD MEG? MÓRIC:
MERT MOSTAN OLYAN IDŐ VAN, HOGY A ZSIDÓK CSAK ÚGY VANNAK MAGYARORSZÁGON, HOGY CSAK
KI NEM KERGETIK. HÁT ÍGY A FENÉNEK KELL A ZSIDÓSÁG […]
efhábé 2012.04.13. 12:48:29
lobster thermidor 2012.04.13. 12:51:45
Sürgősen kezeltesd magad!
Ha elhatalmasodik rajtad a kór, legkésőbb 2014 után, már késő lesz.
willdataa 2012.04.13. 12:53:08
Josef Virek 2012.04.13. 12:55:04
Mondjál már nekem egy angol / amerikai náci közéleti személyiséget. Jöhet bármi, fox news, bbc, jobb, bal média megjelenés ahol megtudom nézni, hogy valóban náci nem csak ráfogod.
efhábé 2012.04.13. 12:57:36
Arra számítottál, hogy majd a jegyzőkönyvben ott lesz, hogy:
Móric: Kérem alássan, engem folyamatos pszichikai nyomásnak tettek ki és ezért hamis tanúvallomást tettem?
Ha nem érted, hogy mi van az idézett mondatok mögött, akkor nem érted.
Akkor elégedj meg a jogerős bírói ítélettel.
willdataa 2012.04.13. 13:02:20
Nazareus 2012.04.13. 13:12:39
És miért kellene angol-amerikai náci közéleti személyiséget mutatnom? Azt mondtam csak, hogy ott legálisan müködhetnek ezek a pártok. Pl: www.americannaziparty.com/
S azzal, hogy legálisan müködhetnek automatikusan szalonképessé is válnak, hisz el kell fogadniuk, ha egy-egy képviselö bejut, stb.
Mondjuk érdekesség, hogy Bush nagyapja a nácikat segitette a második világháborúban, bár arra nincs bizonyiték, hogy szimpatizált is volna a náci eszmékkel:
www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar
Josef Virek 2012.04.13. 13:37:27
Fleto mint komcsi.
Fleto már nem az MSZP tagja, a DK pedig nem vállalt semmilyen közösséget se az mszpvel se az MSZMP-vel.
Mellékszál: az MSZMP se volt kommunista párt, mintahogy Magyarországron is szocializmus volt, nem kommunizmus. Tényleg kimaradt a történelem tantárgy? Mi volt helyette, tesi? Szerintem ezt még általános iskolában is tanítják.
Számodra egyszerűsítve:
A kommunizmus legföbb ismérve a társadalmi osztályok eltörlése oly módon, hogy tagadja az invidualizmust. Fleto nem küzd ilyen eszmékért. Szociáldemokrata eszmék mellett politizál. A szociáldemokrata eszme legföbb érvei, kapitalizmus támogatása oly módon, hogy egyenlőségre épített társadalmat hoz létre.
Szerintem megint sikerült belenyomnom az orrod a tudod mibe, érvekkel, bár nem várom, hogy sikerül értelmezned a szöveget.
Náci pártok.
"Egyébként attól, hogy náci még nem automatikusan szalonképtelen. Sajnálom, fel kellene nönünk már nyugathoz, Angliában minden további nélkül törvényesen müködik kimondottan náci párt. USA-ban is. Szóbaállnak velük, müködhetnek, lehet rájuk szavazni, stb."
Szóbaállnak velük? Kik? Hol? Példa?
Lehet rájuk szavazni? Hol, mikor, melyik választáson?
Szalonképesek? Mutass média szereplést, akkor elismerem, hogy szalonképesek.
Angol náci párt? Hol a link? Melyik választáson indultak? Hány szavazatot kaptak? Médiaszereplések (ami a szalonképességüket igazolja)?
Elő az érvekkel, tényekkel.
"S azzal, hogy legálisan müködhetnek automatikusan szalonképessé is válnak"
Vagy mivel működik a demokrácia, ezért egymás közt höböröghetnek, de a többség kiközösíti öket, azaz nem szalonképesek. (Szalonképes nem egyenlő a demokráciával. Mondjuk egy már inkább egyetemi tananyag, nem hiszem, hogy bele kellene menni az ismert okok miatt).
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 13:43:04
Nazareus 2012.04.13. 13:49:45
"Lehet rájuk szavazni? Hol, mikor, melyik választáson?
Szalonképesek? Mutass média szereplést, akkor elismerem, hogy szalonképesek. "
Bármelyik választáson lehet :))
Hmmm... már kicsit unom, hogy az értetlenséged miatt, állandóan ismételnem kell magam. Az elöbbi hozzászólásomban adtam neked linket médiaszereplésre. Lehet, hogy meglepö, de az internet-honlap megléte már önmagában médiaszereplés :))))
És most tessék (a saját logikád alapján) elismerni, hogy "Igen, bocsi, tényleg szalonképesek, mert van honlapjuk, ami médiaszereplés."
Josef Virek 2012.04.13. 14:06:28
Szerintem probálj meg kicsit tanulni. Először is a szövegértést kellene javítani. Látom, hogy nehezen megy az olvasás, de hidd el megéri tisztában lenni olyan alapvető dolgokkal, mint például mi az a kommunizmus, mi a kommunizmus és a szocializmus közötti alapvető különbség. Taláb felvillana megvilágosodás, hogy akiket te komcsinak hívsz, azok egyszerű tolvajok, mindenféle szellemi meggyőzüdés nélkül loptak, csaltak, hazudtak, vagyon építettek ami eleve kizárja, hogy kommunisták lennének.
Szerintem sokat javítana a publikusan megosztott gondolataid minőségén, ha megtanulnád, hogy a szavaidat tényekkel kell alátámasztani és nem smilyekkal.
Gondolom közben rájöttél, hogy nincs angol náci párt, ezért hátráltál ki a saját képzelet világodba, ahol nem a tények számítanak hanem az érzés, hogy mindenben igazad van, még abban is ami nem létezik.
Részemről ez az utolsó komment. Azt írsz amit akarsz, sikerült bebizonyítanod, hogy nincs értelme párbeszédnek egy bizonyos értelmi szint alatt.
A threaden kívül, a posthoz:
A post tökéletesen értelmetlen, nácikkal nem lehet párbeszédet folytatni és nem is szabad.
Nazareus 2012.04.13. 14:37:09
www.martinfrost.ws/htmlfiles/neonazi_parties.html
Persze nem kivánom, hogy elnézést kérj, a személyeskedésed miatt ez ügyben, ahhoz szinvonal kell, de hogy téged idézzelek ez csak "Újabb böffögés, tények nem ismerete, képzelgések tényként való beállítása." volt részedröl. Elég kinos már az is, ahogy beégtél az amerikai náci pártokkal kapcsolatban :-)
Ha szavakon akarunk lovagolni, akkor ráadásul a Jobbik nem náci párt, vagy mutasd meg, hogy hol van választási programjukban, alapitó okiratukba bármi olyan, ami miatt nácik lennének!
Azért vicces, hogy azt irod, hogy a komcsik meg a nácik ugyanolyan rosszak, majd képmutatóan hozzáteszed, hogy ma nincsenek Magyarországon kommunisták. Ez csak szerecsenmosdatás (fura szó, mi?), egyszerüen kissebbiteni akarod a büneiket, mintha csak egyszerü tolvajok lennének. Pedig nem, annál bizony többek.
Mindenesetre teljesen igaz rád amit irsz: Sikerült bebizonyítanod, hogy nincs értelme párbeszédnek egy bizonyos értelmi szint alatt.
Kabar 2012.04.13. 14:57:26
nemecsek ernő áruló 2012.04.13. 14:59:26
Kabar 2012.04.13. 15:28:35
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2012.04.13. 15:55:03
Ez ugyanolyan hitkérdés, mint az, hisz-e valaki istenben, UFOkban, vámpírokban, homeopátiában, stb.
Ez egy lelki mankó azoknak, akik így tudják csak a világot elképzelni. A prekoncepció pedig olyan mértékben torzítja a gondolkodásukat, hogy teljesen értelmetlen bármiféle vita velük, annyira nem a racionalitás keretein belül vannak.
nergo 2012.04.13. 16:42:48
willdataa 2012.04.13. 18:05:27
pucuka (törölt) 2012.04.13. 20:11:27
Én kezeltessem magam?Hol a picsába élsz Te?Nem látod,hogy az Amerikai Patrióta törvény most születik?Én kezeltessem magam,Te vadmarha..... Még időben szólok,hogy nem szeretnék egy ilyen zsidók és alattvalóik által megálmodott valóságot!Te barheszt zabáló mocskos állat.Befogadott Titeket ez a nép,erre nagy hálával megajándékoztátok Károlyival és barátjával Linderrel....Most pedig Hellerrel,kertészekkel és visszaküldenétek minket etelközbe,mert valamelyik vadmarha vette a fáradságot és utána nézett,honnan jött ez a gyönyörű nép."Hááááát" most ez van...Etelközbe üldözne vissza a kétszáz évvel ezelőtt befogadott zsidóság,aki állítólag egy tányért is talált,mert a Rómaiak picsán rugdosták ezt az elvetemült,minden korszakban lenézett(jogosan)népet és most már ezzel is előhozakodnak!Pofátlanság a köbön.....
Kabar 2012.04.13. 22:00:15
Kabar 2012.04.13. 22:03:06
Nazareus 2012.04.13. 22:59:24
Jók a meglátásaid, jó volt olvasni.
rurodatu 2012.04.14. 09:35:17
epa.oszk.hu/00800/00861/00027/pdf/kover.pdf
A Rothschild-konzorcium 1881 folyamán először kétszer 80 millió (azaz 160 millió) névértékű 4%-os kötvényt vett át értékesítésre (...) 1884. március 26–28-án újabb 100 millió (...) névértékű új aranyjáradék került forgalomba
upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/1/1c/PestiHirlap18830620szerdaMelleklet11oldalkozepsohasab2.jpg
Pesti Hirlap 1883 június 20. Melléklet 11. oldal, középső hasáb
Elnök: Arra nézve, hogy az előterjesztett vádnál leginkább mentő okok használtatnak, melyek főkép a védelemhez tartoznak, semmi megjegyzésem nincs. (Helyeslés a közönség köréből.)
rurodatu 2012.04.14. 09:41:56
Josef Virek 2012.04.14. 12:29:06
És a sötétség újra világit.
nergo 2012.04.14. 12:57:29
Josef Virek 2012.04.14. 12:58:24
nergo 2012.04.14. 13:05:15
Kabar 2012.04.14. 16:51:22
rurodatu 2012.04.14. 19:03:32
nergo 2012.04.15. 16:16:42
lobster thermidor 2012.04.16. 10:29:26
Ember!
Te biz'isten beteg vagy!
Nem kellene annyit szippantanod, mert ahol te vagy, onnan már nincs visszatérés...